كلاس هاي حضوري:

آموزش های رایگان در یوتیوب

هدف نهایی از آموزش و پرورش، آموختن روش درست بهره گیری از اوقات فراغت است.

ارسطو

كلاسهاي حضوري شعبه مجتمع فرهنگي هنري نور:

آدرس: صادقيه، بلوار آيت الله كاشاني، بعد از تقاطع ستاري، مجتمع فرهنگي هنري نور، طبقه سوم، كلاس 107

عنوان کلاس های حضوری:

کلاسهای حضوری در فصل بهار سال 1402 در روزهای پنجشنبه برگذار میشود. این کلاسها به شرح زیر برگذار میشوند:

عنوان کلاسزمانپیش نیازنحوه آموزش
طراحی (پایه تا پیشرفته)پنجشنبه 13 تا 15نداردگروهی
تکنیک آزاد (سیاه قلم – پاستل – مداد رنگی – خودکار)پنجشنبه 15 تا 17نداردفرد به فرد

نحوه آموزش:

كلاسهاي حضوري مجتمع فرهنگي هنري نور با ظرفيت 10 هنرجو برگزار مي شود. مكان اختصاص داده شده، بهترين كلاس فرهنگسرا، واقع در طبقه سوم، به اين كلاس اختصاص داده شده است. هر هنرجوي داراي ميز و صندلي مجزا بوده و ميتواند از امكانات اين مجتمع فرهنگي استفاده نمايد. هر ترم داراي چهار جلسه است و شهريه كلاسها با شهريه دولتي نرخ گزاري شده است و در سال 1402 نیز همانند سه سال گذشته بدون افزایش قیمت (هر ترم 350 هزار تومان) لحاظ شده است. آموزش در کلاس طراحی بصورت گروهی و رفع اشکال بصورت فردی انجام میشود. همچنین آموزش و رفع اشكال در کلاس تکنیک آزاد بصورت فرد به فرد انجام ميشود. لذا آموزش بر اساس سطح توانايي و تمرين هاي هنرجو پيش مي رود. به كليه هنرجويان در برخي تكنيك ها، مثل سياه قلم، دسترسي رايگاه به سه سطح آموزش مجازي نيز داده ميشود. اين دسترسي باعث ميشود كه هنرجو بتواند درسهاي ارائه شده را به تفصيل مشاهده و به كرات مرور كند. با اين روش، هنرجويان توانمند، سرعت يادگيريشان بالا مي رود. بجز موارد ذكر شده، امكان بهرمندي هنرجوي از آموزش هاي ديگر هم وجود دارد. به اين معني كه در يك كلاس مي تواند همزمان چند تكنيك را كار كند. مزاياي ذكر شده تقريبا در هيچ كلاس مشابهي وجود ندارد.

ثبت نام در کلاسهای حضوری:

حضور هنرجویان با هماهنگی قبلی در جلسه اول رایگان میباشد. جهت هماهنگی لطفا به یکی از شماره های 09122464595 یا 09374549939 پیامک ارسال فرمایید تا زمان حضور شما اطلاع رسانی گردد. بعد از حضور در جلسه اول و آشنایی با شیوه آموزش و محیط کلاس در صورت تمایل و وجود ظرفیت در کلاس میتوانید اقدام به ثبت نام در روزهای بعد نمایید.

کلیه کلاسها ده نفره است و بیش از این تعداد ثبت نام نمیشود.

www.artrahmati.ir

كلاسهاي خصوصي:

كلاسهاي خصوصي بدليل محدوديت زماني با رزرو قبلي و فقط در محیط تهران انجام ميشود. با توجه به خصوصي بودن كلاس، تكنيك آزاد است و آموزش متناسب با درخواست و سطح هنرجو انجام ميشود. اما بصورت ميانگين يك هنرجو در سطح متوسط ميتواند در پنج جلسه، اولين چهره تكنيك پاستل و در هفت جلسه اولين چهره تكنيك سياه قلم را در سايزهاي نمايشگاهي (50 در 70 يا بزرگتر) را به اتمام برساند.

شهریه کلاسهای خصوصی (فقط در تهران)، 500 هزار تومان است.

متقاضيان كلاسهاي خصوصي ميتوانند كلاس را، بدون هزینه اضافه بصورت دو نفره برگزار نمايند.

جهت رزو کلاسهای خصوصی لطفا با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09122464595 و 09374549939 سعید رحمتی

آموزش های رایگان در یوتیوب