بسته آموزشي نقاشي با ورق طلا و اکلیل

آموزش های رایگان در یوتیوب

بسته آموزشی ورق طلا
بسته آموزشی ورق طلا

معرفي سبك نقاشي با ورق طلا

تكنيك نقاشي با ورق طلا يكي از تكنيك هاي پر كاربرد در ميكس مديا است. تركيب اين تكنيك با ديگر تكنيك هاي هنري از جذابيت و محبوبيت خاصي برخوردار است. با اين حال مي توان تابلوهاي بسيار زيبايي تنها با همين متريال خلق كرد.

اجراي تابلو با اين تكنيك نياز به تجربه و مهارت هايي دارد كه نداستن آن ها ميتواند مشكلاتي براي شما بوجود آورد. از جمله آن به ميتوان به هدر رفتن وقت و هزينه شما و خراب شدن تابلوهاي شما نام برد. بنا بر اين توصيه ميكنم كه قبل از كار با اين متريال، حتما آموزش هاي لازم را ببينيد و با آگاهي در اين مسير جذاب قدم برداريد.

معرفي بسته آموزشي تكنيك ورق طلا و اكليل

اين بسته شامل شش درس در قالب فيلم هاي آموزشي است. فيلم ها با كيفيت Full HD و در قالب يك DVD ارائه شده اند.

اين تكنيك براي چه افرادي مناسب است؟

فراگيري اين تكنيك بسيار ساده و سريع است. با اين حال نكات بسيار مهمي در اجراي تابلو به اين شيوه وجود دارد كه لازم است همه آنها را فرا بگيريد. خاطرم هست اولين باري كه اين تكنيك را تجربه ميكردم، سه بار بوم را خراب كردم تا بتوانم چند نكته جديد را در چند هفته تجربه كنم.

يادگيري اين سبك هيچ محدوديتي ندارد و شما بدون داشتن هيچ تجربه يا استعدادي در نقاشي مي توانيد اين سبك را بياموزيد. افراد حرفه اي هم مي توانند با تركيب اين تكنيك با ديگر تكنيك ها و سبك هاي هنري، به خلق آثار زيباي ميكس مديا بپردازند.

قيمت ابزار و متريال هاي اين تكنيك علي رغم اسم آن، بسيار ارزان است. البته ورق طلاهاي ارزان قيمت شباهت بسيار زيادي به ورق طلاي واقعي داند.

مدت زمان اجراي تابلو در مقايسه با ديگر تكنيك ها بسيار سريع است. با اين حال تابلوهاي اجرا شده با اين تكنيك قيمت بالايي در بازار دارند. پس اگر به دنبال يك كار تجاري هنري پر درامد هستيد، تكنيك ورق طلا انتخاب درستي است.

بعد از ملاحظه بسته آموزشي تكنيك ورق طلا به مهارت هاي زير دست پيدا خواهيد كرد:
  • شناخت كامل ابزار و متريال هاي مورد نياز تكنيك ورق طلا
  • بستر سازي مناسب بوم و ديگر سطوح براي اجراي تكنيك
  • نحوه اجراي تكنيك ورق طلا و اكليل
  • نكات كليدي جهت جلوگيري از بروز خطاها و اشتباهات رايج

آموزش های رایگان در یوتیوب